«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

۴۲ هزار عضو جدید در صندوق اعتباری هنر | پوشش بیمه ۸۵۰۰ نفر از اهالی فرهنگ و هنر

  • کد خبر: ۲۱۱۰۸۴
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
۴۲ هزار عضو جدید در صندوق اعتباری هنر | پوشش بیمه ۸۵۰۰ نفر از اهالی فرهنگ و هنر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تعداد بیمه‌شدگان صندوق هنر کشور ۱۰۰ درصد رشد کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز محمد مهدی اسماعیلی امروز، ۲۱بهمن ماه در نشستی با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه که در تالار وحدت ارومیه برگزار شد، افزود: در دولت سیزدهم ۸۵۰۰ هزار نفر از اهالی فرهنگ و هنر که عضو صندوق هنر بودند بیمه شدند که رشد ۱۰۰ درصدی دارد.

وی با اشاره به اینکه ۲۲بهمن آغاز یک تاریخ نو وجدید در کشور است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی از جنس بعثت و نور است و مفتخریم که میراث دار این حرک بزرگ و جاودان هستیم.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی فضای همزیستی و همگرایانه دارد، خاطر نشان کرد: استان مظهر وحدت ملی، زیست اقوام و ادیان است و بخشی از روایت غرور آفرین دفاع مقدس در این استان رخ داده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید به اینکه آذربایجان غربی مفتخر به یک عقبه عظیم فرهنگی و هنری است، اظهار کرد: آمادگی این را داریم که خانه هنرمندان را در استان افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: در سفری که با رییس جمهور به ترکیه داشتیم هماهنگی و تصمیماتی گرفته شد که ارتباط قونیه و خوی افزایش یابد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در دولت سیزدهم ۱۲هزار نفر از فعالین قرانی عضو صندوق هنر شده اند.

وی یاد آور شد: در گذشته ۸۰هزار نفر عضو صندوق هنر بودند که با پایش‌های که انجام شد ۲۰هزار نفر حذف شدند و ۴۲هزار نفر جدید عضو صندوق شدند.

وی خاطر نشان کرد: طبق بیانیه رسمی صادر شده همه کسانی که بالای ۵ هزار نفر دنبال کننده در پیچ یا کانال شخصی دارند، باید در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شوند تا هم مورد حمایت قرار گیرند و هم نظارت‌ها بر فضای مجازی افزایش یابد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->